Često postavljana pitanja

IZLETI


Na koji način mogu kupiti ulaznice za izlet Veliki Brijun i trebam li kupiti ulaznice unaprijed?

Poželjno je kupiti ulaznice prije samoga posjeta, kako biste bili sigurni da u grupi željenog govornog područja ima slobodnih mjesta. Ulaznice možete kupiti putem našeg web shopa ( https://shop.np-brijuni.hr/hr/ulaznice?trip=veli_brijun). Svi korisnici ulaznica s popustom (branitelji, studenti, umirovljenici, osobe s invaliditetom i korisnici kartice Mudrica) rezerviraju ulaznice putem e-maila: izleti@np-brijuni.hr, a ulaznice kupuju pola sata prije polaska broda u poslovnici JU NP Brijuni, Brionska 10, kraj glavnog mola u luci Fažana.

Koje je radno vrijeme i adresa poslovnice – blagajne u Fažani? Radno vrijeme muzeja, Sporta, restorana, kavane?

Radno vrijeme mijenja se ovisno o sezoni, a ažurirano radno vrijeme svih službi NP Brijuni možete provjeriti na sljedećoj poveznici: https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/servisne-informacije/radno-vrijeme-1.

Adresa je Brionska 10, nedaleko poslovnice je i mol s kojeg polazi brod za NP Brijuni.

Koliko traje, što uključuje i koja je cijena izleta Veliki Brijun?

Izlet traje oko 4 sata. Vožnja vlakićem je dio izleta i traje 1 sat, ostale zanimljivosti koje su dio programa obilaze se pješice. Vođeni izlet Veliki Brijun uključuje vožnju brodom od Fažane do Velikog Brijuna, vodstvo stručnog vodiča, vožnju vlakićem po otoku, posjet Safari parku, posjet stalnim postavima Muzeja, obilazak Brijunskog mediteranskog vrta i stare masline, te povratak brodom u Fažanu. Detaljnije informacije i cijene izleta možete provjeriti na sljedećoj poveznici naše web stranice: https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/izleti/izlet-veliki-brijun.

Posjetitelji mogu i samostalno uz najam električnih automobila ili bicikala obilaziti znamenitosti uz pomoć i vođenje mobilne aplikacije Brijuni Pocket Guide.

Postoji li obiteljska ulaznica?

Ne, moguća je kupnja individualnih ulaznica. Djeca do 7 godina imaju besplatan ulaz u NP Brijuni, a djeca u dobi 7-18 godina plaćaju 50 % cijene ulaznice prema redovnom cjeniku.

Što ako dođem ranije ili kasnije od termina navedenog na ulaznici?

Ulazak u Park u ranijem ili kasnijem terminu od najavljenog, odnosno onoga termina koji vam je naznačen na ulaznici, nije moguć.

Gdje možemo provjeriti plovidbeni red?

Plovidbeni red možete provjeriti na našoj web stranici: https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/servisne-informacije/plovidbeni-red/plovidbeni-red-za-veliki-brijun

Mogu li posjetiti otok Veliki Brijun u vlastitom aranžmanu?

Otok možete posjetiti u vlastitom aranžmanu, za to je potrebno kupiti individualnu ulaznicu Brijuni Pocket Guide. Možete koristiti aplikaciju Brijuni Pocket Guide na vašem mobilnom telefonu te uz najam električnih automobila, električnih skutera, bicikala ili pješice obilaziti znamenitosti.

Kako se koristi aplikacija Brijuni Pocket Guide?

Sve informacije možete pronaći ovdje: https://www.np-brijuni.hr/hr/p...
NAPOMENA: Budući da NP Brijuni redovito ažurira aplikaciju Brijuni Pocket Guide novim podacima, već preuzetu aplikaciju moguće je obnoviti na sljedeći način - odabrati rubriku Info > Resetiraj sve preuzete podatke > odabrati željeni jezik uz preuzimanje novog sadržaja aplikacije.

Je li moguće ostati na otoku i nakon vođenog izleta?

Povratak u Fažanu moguć je za individualne posjetitelje (ne i organizirane grupe) bilo kojom brodskom linijom NP Brijuni. Brodske linije možete provjeriti na sljedećoj poveznici: https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/servisne-informacije/plovidbeni-red

Nisam bio u mogućnosti iskoristiti kupljene ulaznice. Je li moguće iskoristiti ulaznice u nekom drugom terminu ili dobiti povrat novca?

Nažalost, ulaznice nije moguće iskoristiti u sljedećem terminu niti je moguć povrat novca za već kupljene ulaznice.

Postoji li grupni popust na kupljene ulaznice?

Grupni popust ostvaruje se za grupu od najmanje 25 osoba.

Je li moguća rezervacija izleta?

Rezervacija izleta obavezna je za grupe i za korisnike ulaznica s popustom (branitelji, studenti, umirovljenici, osobe s invaliditetom i korisnici kartice Mudrica).

Kupio sam ulaznice putem vaše web stranice. Je li nužno printati ulaznice koje sam dobio e-mailom?

Ulaznice nije nužno printati već je dovoljno pokazati barkod ulaznice prilikom ukrcaja na brod.

Plaća li se dodatno ulaz u muzeje i Safari park?

Ulaz u muzeje i Safari park uključen je u cijenu izleta.

Mogu li posjetiti Safari park bez vlakića te koliko je on udaljen od luke Veliki Brijun?

Moguće je doći do Safari parka pješke, a udaljenost od luke je nešto veća od 3 kilometra.

Koje životinje se nalaze u Safari parku?

Stanovnici Safari parka su egzotične životinje - indijska slonica Lanka, ljama, zebre, indijske svete krave i nojevi. Unutar Safari parka nalazi se i etno park koji prezentira istarsko seosko gospodarstvo obogaćeno autohtonim istarskim životinjama - ovcama, magarcima i kozama.

Odgađa li se izlet u slučaju lošeg vremena?

Ne, jedino u slučaju da zbog nevremena nije moguća plovidba brodom.

Radi li Park u vrijeme blagdana?

NP Brijuni radi svaki dan tijekom cijele godine izuzev siječnja i veljače. Posjet u tim mjesecima moguće je organizirati isključivo za grupe i na upit.

Može li se koristiti vlak uz kupnju Brijuni Pocket Guide ulaznice?

Ne.

Iako nismo hotelski gosti, postoji li mogućnost da jedemo u nekom od vaših restorana?

Svakako možete jesti u našim restoranima. Ponudu ugostiteljskih objekata možete provjeriti na slijedećoj poveznici: https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/ugostiteljstvo

Postoji li trgovina i bankomat na otoku Veliki Brijun?

Na otoku nema trgovine (osim suvenirnice) i bankomata.

Želim igrati golf na Brijunima, kome se trebam javiti?

Nije potrebna rezervacija tee time. Možete koristiti bilo koju plovidbenu liniju za odlazak i povratak na otok. Za sve dodatne informacije molimo da se javite na e-mail brijuni@np-brijuni.hr

Smijem li posjetiti Bijelu vilu i vojne objekte?

Ne. To su rezidencijalni objekti.

Ukoliko nađemo paunovo pero, smijemo li ga iznijeti s otoka?

Nije dopušteno uklanjanje sa staništa niti iznošenje "prirodnih suvenira" poput paunovih pera, rogova jelena i slično s otoka. Iste treba ostaviti na mjestu pronalaska, ne dirati i prema potrebi za uklanjanje obavijestiti čuvare prirode.

SPORT I REKREACIJA

Gdje se iznajmljuju i plaćaju električni automobili i bicikli?

Moguće ih je unajmiti na Sportu, u samoj luci Veliki Brijun. Plaćanje je moguće isključivo karticama.

Mogu li na otok uzeti dječja kolica i/ili dječji bicikl?

Da, moguće je. Bez naplate su dječja kolica, dječja guralica, dječji skateboard i dr. – manji dječji rekviziti. Sve ostalo se naplaćuje.

Je li moguće unajmiti dječje bicikle?

Moguće je, kao i bicikle za odrasle s prikolicama za djecu.

Ima li popusta za hotelske goste?

Za hotelske goste postoji popust na bicikl, green fee te kajak i podvodnu stazu.

Do kada možemo unajmiti elektromobil, bicikl, skuter..?

Povrat je moguć do kraja radnog vremena (radno vrijeme ovisi o dijelu godine). Najam samog vozila može biti ostvaren do 1 sat prije zatvaranja, obzirom je obračunska jedinica 1 sat.

Što ako zakasnimo na zatvaranje?

U slučaju kašnjenja naplaćuje se kazna za kašnjenje prema cjeniku https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/sport obzirom da vozila moraju biti puna za sljedeći dan.

Možemo li vozilo (elektromobil, bicikl, skuter…) ostaviti na drugom mjestu za povrat?

Ne, sva se vozila moraju vratiti na mjesto najma.

Koliko osoba se može voziti na elektromobilu?

Na elektromobilu se može voziti maksimalno onoliko osoba koliko stoji u cjeniku https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/sport/elektricni-automobili.

Može li se na elektromobil montirati dječja sjedalica?

Elektromobil nije namijenjen ugradnji dječje sjedalice. Djecu možete staviti na sjedalo. Ukoliko su suviše mali, možete ih držati u krilu ili nosiljci.

Ako unajmljujem elektromobil na dan, je li to 24 sata?

Ne, najam „na dan“ se odnosi na vrijeme do kraja radnog vremena.

Postoji li popust na najam elektromobila na više dana?

Ne.

Koliko se djece može voziti u dječjoj prikolici za bicikl?

U dječjoj prikolici se može voziti 1 ili 2 djece, ali maksimalne ukupne težine 34 kg.

Može li se rezervirati bicikl, elektromobil ili skuter?

Rezervacije bilo koje vrste vozila nisu moguće. Dostupnost možete provjeriti po dolasku na otok.

Možemo li dobiti R-1 račun?

R-1 račun možete zatražiti prije samog plaćanja.

Koje isprave moramo imati za najam?

Za najam elektromobila i skutera potrebne su vozačka dozvola i osobna iskaznica. Za najam bicikala dovoljna je osobna iskaznica ili osobni identifikacijski broj https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/sport/elektricni-automobili.

Mogu li unajmiti elektromobil ili skuter bez isprave?

Nije moguće unajmiti vozilo na motorni pogon bez važeće vozačke dozvole https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/sport/elektricni-automobili.

Možemo li dovesti vlastiti bicikl ili romobil na otok?

Možete dovesti vlastiti romobil ili bicikl na otok, ali uz naplatu i prethodnu najavu minimalno 24 sata ranije (izleti@np-brijuni.hr). Cijena prijevoza je po važećem cjeniku https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/sport/bicikli.

Zašto je cijena prijevoza vlastitog bicikla tako visoka?

Brod je predviđen za prijevoz putnika i ne raspolaže s mnogo mjesta za prijevoz bicikla. Gosti imaju mogućnost unajmljivanja bicikala na Velikom Brijunu.

Koja je tolerancija na najam vozila, nakon koliko se naplaćuje sljedeći sat?

Tolerancija je maksimalno 15 minuta ako imate opravdan razlog.

Na bicikl postoji fiksni popust za hotelske goste od 20%, a ostali popusti su prema cjeniku.

Gdje unajmljujemo golf palice, plaćamo green fee..?

Golf palice unajmljuju se na Club houseu, a plaćaju na Sportu. Green fee se plaća na Sportu i u poslovnici. Elektromobil za golf se unajmljuje na Sportu.

HOTELI

Plaćaju li hotelski gosti prijevoz brodom na otok?

Prije ukrcaja na brod potrebno se javiti u poslovnicu NP Brijuni, adresa: Brionska 10 te predočiti potvrdu
rezervacije smještaja u NP Brijuni.
 

U cijenu smještaja uključen je prijevoz brodom na otok u dolasku, odlasku s otoka i jednom dnevno tijekom boravka u smjeru Brijuni-Fažana-Brijuni. Svi ostali prelasci naplaćuju se po važećem cjeniku za goste hotela. 
Prva brodska linija za hotelske goste polazi u 12:30. Kasnije brodske linije možete provjeriti na poveznici: Plovidbeni red Nacionalnog parka Brijuni | Nacionalni park Brijuni (np-brijuni.hr)
Želite li na otok ranije, moguće je kupnjom ulaznice u NP prema redovnom cjeniku. Više informacija na: https://shop.np-brijuni.hr/hr/ulaznice?trip=veli_brijun

Što ako hotelski gosti dođu nakon radnog vremena poslovnice u Fažani?

Hotelski gosti mogu svoje propusnice podići na propusnoj službi, Brionska 10 u Fažani.

Gdje je parking za hotelske goste u Fažani?

Za hotelske goste osigurano je čuvano parkiralište na adresi Ulica Boraca 9, Fažana. Cijena parkiranja iznosi € 12,00 po vozilu dnevno osim u lipnju, srpnju, kolovozu i rujnu kada iznosi € 15,00 po vozilu dnevno. Plaćanje na recepciji hotela Neptun. Molimo vas da parkiralište na dan odlaska napustite do 12:00 sati. Ostanak nakon 12:00 sati dodatno se naplaćuje.

Rezervirali bismo smještaj u jednom od vaših objekata. Kome se možemo obratiti?

Ljubazno molimo da Vaš upit pošaljete na e-mail prodaja@np-brijuni.hr

Koja je nadoplata za osobu koja nije u rezervaciji?

Nadoplata se vrši sukladno načinima rezerviranja.

Kad smijem ući u sobu na dan dolaska, a kad ju moram napustiti na dan odlaska?

Prijava za sve hotele i vile u NP Brijuni je na centralnoj recepciji Neptun nakon 15:00 sati, a odjava do 11:00 sati.

Postoji li prostor gdje se može ostaviti prtljaga?

Da, pored recepcije hotela Istra-Neptun. Molimo da se pri dolasku obratite recepciji.

Jesu li u hotelima ručnici u sobama uključeni u cijenu?

U svim našim objektima ručnici u sobama uključeni su u cijenu.

Osigurava li hotel ručnike za plažu?

Da. Na raspolaganju su gostima bez doplate.

Nudi li hotel uslugu pranja i glačanja rublja?

Da. Uz plaćanje.

Postoji li mogućnost dobivanja bezglutenske i veganske hrane?

Naši objekti imaju mogućnost ponude bezglutenske i veganske prehrane. Molimo napomenite u komentaru prilikom rezervacije da Vam treba takva prehrana i to spomenite prilikom prijave u objekt.

Mogu li ući u sobu prije check-in vremena (15:00)?

Check-in je od 15:00 sati, a check-out je do 11:00 sati. U slučaju da dođete u hotel prije 15:00 sati, provjerite na recepciji je li Vaša soba možda već spremna za Vas.

Mogu li napraviti check-in nakon 20:00?

Check-in je moguć i nakon 20:00 h. U svim našim hotelima recepcija radi 24 sata dnevno kada je hotel otvoren. Molimo javite nam predviđeno vrijeme dolaska najkasnije do 20:00 na dan dolaska.

Je li moguće na dan odlaska boraviti u sobi dulje?

Sukladno raspoloživosti, možete produljiti svoj boravak u sobi na dan odlaska na recepciji hotela. Produljeni boravak naplaćuje se 50 % od cijene sobe.

Možete li mi poslati cijene za cijeli mjesec ili sezonu?

Naše se cijene mijenjaju ovisno o ponudi i potražnji. Želite li dodatno provjeriti naše ponude, pronaći ćete ih na www.np-brijuni.hr.

Promijenim li datum boravka, hoće li to utjecati na cijenu?

Cijene ovise o datumu boravka i raspoloživosti i podložne su promjenama.

Mogu li zatražiti određenu sobu/apartman (željeni kat, pogled itd.)?

Moguće je rezervirati isključivo tip sobe, odnosno apartmana. Vašu želju možete napomenuti prilikom rezervacije kako bismo je uzeli u obzir prilikom dodjele sobe ovisno o raspoloživosti.

Je li na raspolaganju pomoćni ležaj/dječji krevetić?

Pomoćni krevet je na raspolaganju u sobama u čijem je opisu tako navedeno. Dječji krevetić može se dobiti na upit u pojedinim smještajnim jedinicama, te je ta usluga besplatna.

KUĆNI LJUBIMCI

Mogu li povesti svog kućnog ljubimca?

Moguće je. Na području Nacionalnog parka zabranjeno je slobodno kretanje pasa i drugih kućnih ljubimaca. Psi se mogu držati vezani te voditi na uzici i to samo na području gdje je to dopušteno. Nije dozvoljen ulaz sa psom u vlakić, muzeje i Safari park. Ulaznica za pse se naplaćuje.

Iznimno, dozvoljen je ulazak terapijskim psima i psima pomagačima u objekte otvorene posjetiteljima.

Ima li NP Brijuni hotel koji prihvaća kućne ljubimce?

Da, svog ljubimca možete povesti u Hotel Istra-Neptun u odabrane sobe uz nadoplatu i rezervaciju unaprijed. Boravak kućnih ljubimaca u hotelu je dozvoljen samo u sobama određenim za tu namjenu.

Mogu li ostaviti svog kućnog ljubimca u smještajnoj jedinici?

Napuštate li svoju smještajnu jedinicu, molimo ne ostavljajte svog ljubimca bez nadzora.

Mogu li ići u restoran sa svojim ljubimcem?

Vašem kućnom ljubimcu, osim ako se ne radi o psu vodiču, nije dopušten ulazak u restorane, već samo na vanjsku terasu restorana. Kućni ljubimci moraju biti na povodcu koji se može kontrolirati cijelo vrijeme kada su izvan sobe.

Je li kućnim ljubimcima dozvoljen ulaz u Safari park?

Ne.

PLAŽA

Je li dozvoljeno plivanje na cijelom otoku?

Ne, samo na lokaciji predviđenoj za kupanje.

Gdje smijemo ići na plažu i kakva je plaža hotela?

Plaža Saluga uređena je pješčana plaža smještena u hladovini stoljetnih borova. https://www.np-brijuni.hr/hr/planiraj-posjet/sport/plaza-saluga.

Kolika je nadoplata za ležaljke na plaži?

Nadoplata za ležaljke iznosi 10 EUR na dan. Nadoplata za lounge ležaljku školjka je 28 EUR na dan.

Smiju li se kućni ljubimci kupati na plaži?

Ne. Prema Pravilima ponašanja, kupanje pasa dopušteno je od južnog lukobrana Luke Veli Brijun u duljini od 50 m prema plaži Jupiter.

NAČINI PLAĆANJA

Je li moguće boravak platiti bankovnom karticom?

Boravak je moguće platiti bankovnom karticom u objektu.

Mogu li platiti gotovinom ili kreditnom karticom?

Možete platiti gotovinom i kreditnim karticama.

Kojim se kreditnim karticama može platiti on-line?

Plaćanje je moguće sljedećim karticama: VISA, MasterCard, Diners i Maestro (debitna).

Je li moguće obročno plaćanje?

Ne.

NAUTIKA

Možemo li jahtom/jedrilicom/brodom pristati u vašu luku bez prethodne najave?

Zbog malog broja vezova s dubokim gazom preporučujemo provjeru raspoloživosti i najavu e-mailom nautika@np-brijuni.hr. Rado ćemo Vas ugostiti ako ima mjesta. Prilikom pristajanja dočekat će vas jedan od naših mornara kojem ste dužni predati dokumentaciju plovila i Vaše osobne podatke radi prijave boravka u luci.

Kako kontaktirati luku?

Za najave veza na e-mail adresu nautika@np-brijuni.hr. Za kontakt s lukom: kanal VHS 9.